4.23.2010

Fjärde tävlingen på året

Nu har jag inte hunnit skriva mycket här. Fullt up i skolan nu. Typ allt ska vara inne Maj 3.. och sen Maj 10. Men efter det är det klart! Då kan jag äntligen varva ner och fokusera på släggkastning och hus-hittning.

Kastade i min 4:e tävling härborta idag. Hemmaplan, skönt. Ingen vidare uppladdning för jag var tvungen att jobba och skriva uppsats på morgonen... på något vis tog jag mig ändå samman för att kasta helt ok. Kastningen har ju varit väldigt upp och ner på sista tiden. Mycket antingen eller. Idag kastade jag 57.85 m. Mitt bästa resultat än så länge och ändå är det mycket som ska filas på i tekniken. Och jag lyckades hålla motståndarna borta och vinna! Alltid lite grädde på moset.
Tyvärr glömde jag bort att filma... ska investera i en flip-cam så jag kan filma allt i sommar.

Inga kommentarer: