10.19.2007

Rakt in i dörren

Snacka om att vakna till liv tidigt på morgonen...

klockan ringde 6:10. Jag klev upp och klädde mej redo för ett träningspass i gymet.
Förundrades över hur mörkt det var så tidigt på morgonen när jag klev ut i vardagsrummet, dumpade väskan på golvet och tänkte jag skulle gå in i köket för att fyllla på vattendepån.

eftersom det var mörkt såg jag inte så mycket. och jag var lite trött. 6 är väldigt tidigt på morgonen för en sjusovare.

tog mej vägen tillbaka mot köket, svängde höger för att gå in i det och

BOOM!

jag gick rakt in i dörren till förrådet.


Är förvånad över att jag inte har några bulor eller större men efter den händelsen. Jag kände mej så oerhört dum. Gå rakt in i en vägg! Hur dumt är inte det på en skala. Det är inget som man gör liksom, det bara inte händer.

vaknade upp iallafall. hade ett bra träningspass i gymet. men är fortfarande förundrad.

Hur gick det till, egentligen?

1 kommentar:

A-K sa...

Åhh va kul :) Välkommen till blogglandet!