5.29.2008

slut pa en kurs- borjan pa en ny

Sista riktiga dagen av den har kursen...

Lite sorgligt maste jag saga for det har varit valdigt intressant att lara sig om flash, och leka i photoshop. Sen att jag inte har nagon som helst talang for layouts och komma pa coola ads ar en annan femma... men nu vet jag, sa jag behover ju kanske inte forsoka ta mej in i reklamindustrin det forsta jag gor nar det ar dags att resa ut pa jobbmarknaden... men efter ett tag sa kanske jag kan ta mej in i den industrin, for den ar ju anda rolig.
Jag skulle inte ha nagra som helst problem om nagra designer gav mej en slutprodukt som dom vill se, och jag skapar den i flash. Det vore hemskt kul faktiskt.

Men som sagt, jag ar riktigt dalig pa att komma pa bra reklamideer... jamforelse med alla andra, men dom har ju iochforsej haft forkursen, intro och layout och sant... Men jag tycker jag klarade mej ganska bra iallfall. Kanske inte far mitt efterlangtade A, och sabbar mitt GPA, men sa far det vara da. Jag har haft ruskigt kul och lart mej hur mycket som helst! Kan till och med skapa en animation i flash utan hjalp. :) mycket stimulerande.

Imorgon ar det sista dagen och vi har en final och en utvardering. Sen sa ar det TVA dagar lov igen! TVA!!! gah. don't get me wrong, jag ar valdigt glad att jag iallfall far vila pa helgen.

Pa mandag borjar min Writing for PR kurs. Den verkar extremt och valdigt serios. Puh.. jag ar lite nervos faktiskt, men det ska bli intressant.. det ar ju nagot i det stuket jag vill gora sen nar jag blir stor och ska soka jobb....

Nu ska jag dra till traningshallen. Sen ska jag spendera resten av dagen med att forsoka komma pa nagot att gora. Friidrottarna akte ju till Regionals igar, sa det ar sa hemskt tomt hemma i lagenheten. Trakigt nar man inte har nagon att prata med som man ar van vid!

Inga kommentarer: