4.30.2009

Arg katt och ett skumt twilight meet

Katten, Fiddlesticks, är så sur nuförtin. Ingenting är gott nog åt henne/honom. Vi är fortfarande inte riktigt säkra om det är en tjej eller kille... katten är ju så himla pälsig. Men Buck konstaterade att det var en pojk... så vi får tro på det tills vi är motbevisade. Väntar forfarande på att Fiddle ska bli gravid så vi kan få kattungar... tydligen så kommer vi få vänta väldans länge på det.

Sur är den, katten. Inte vill han äta. Så ruskigt kräsen. Äter bara dyr mat! Köpte precis samma sak till han, fast den billigare varianten (ser likadant ut) men han äter bara såsen och vägrar äta köttet. Antingen vill han ha riktig mat som skinka och grillad kyckling... eller så den dyraste portionsmaten. Suck... Så går det bara för man tänkte vara snäll över jul och skämma bort den lite, vägrar äta annat. Han har blitt en riktigt märkes-ätare.

Förutom att glo på en sur katt som sover på golvet så packar jag väskorna. Åker till Arkansas om ett par timmar. Twilight meet tomorrow. Och när man tänker twilight så tänker man ju kväll. Släggan går klockan 10... på morgonen! vad fasiken är det för jiddrans twilight meet undrar jag.... Amy stöter kula 8 på kvällen och sista grenen är 9.30.... Man kan ju tycka att de kunde lagt släggan mitt på dagen iallafall...
Så imorn blir det att ta sig upp klockan 7! Men jag har övat.. de senaste dagarna har jag stigit upp klockan 8 för min morgonklass (som är 9) istället för 8.45... Av någon anledning har jag varit mycket vaknare under klasstid. Har dock behövt en liten lunch tupplur efter.

Inga kommentarer: