8.18.2009

Varför kan man inte fylla i papper i grönt??

Idag har jag sprungit runt. och runt. och runt.
Känt mej som en råtta i ett hjul bara det att jag faktiskt rörde mig framåt, bakåt och i sidled.
Först hade jag en intro-kurs i det online system som universitetet använder för att hantera kurser. Det är väldigt smart, och jag har jobbat med det som en student, men aldrig som en handledare så nu har jag access till en mass häftiga grejer.

Sen lunch med professorn som jag jobbar med. Mycket trevligt. Fick lite mer inblick i vad jag kommer göra, men jag kommer fåmer och mer inblick ju mer vi jobbar med det. Men jag ska i princip coacha de grupper som är i hennes campaigns kurs och ha en konversation med dom på vägen. Bland andra små uppgifter.

Sen hämtade jag min book voucher och hämta mina böcker, men en fattades så den får jag hämta senare.

Sen gick jag upp och hämtade pappersarbete jag måste fylla i för att bli registrerad i payroll så jag får betalt.

Cyklade (lånade Shump's cykel... måste köpa en) hem och insåg att jag behövde pappersarbetet för internationella studenter (borde jag ha vetat vid det här laget).

Åkte tillbaka och fyllde i de rätta pappren. Gick till payroll och fick veta att jag inte alls kunde fylla i dem med grönt... så jag fick göra om allt med en blå penna. 20 minuter senare var jag klar och lämnade in papprerna.

Sprang upp till det första stället och lämnade in kvittot på att jag hade registrerat mig så att hon lägger in mej på listan för dom som ska ha betalt i augusti.

Åkte hem för att hämta en void check som dom på payroll behövde för att sätta in pengarna direkt på mitt konto. Åkte tillbaka lämnade in checken.

Nästa ställe, fixade bevis på att jag pluggar på University of Oklahoma. Och så skickade jag iväg mina papper till CSN.

Sen åkte jag hem igen och nu orkar jag faktiskt inget mer. Äta lite middag sen sömn.

Inga kommentarer: