1.14.2010

Nyponsoppa

Hittade ett nyponsopp-paket i skafferihyllan idag. Hade helt glömt bort att jag tagit med mej ett hit. Lagade till ett par liter, och uj vad gott det är! Har inte druckit nyponsoppa på år...
Synd att jag bara har ett paket. Nästa sommar ska jag minsann köpa med flera stycken, och andra soppor. Bra efter-träning-mat.

Igår var jag på the Animal Welfare Center och lekte med hundarna och katterna i en timma. Fick mina papper påskrivna och funderar på att aldrig gå tillbaka. Jag vill ju så gärna ta hem allihopa och ta hand om dom. Till och med hundarna... och jag tycker inte ens om hundar!

Efter idag så har jag avverkat 63 timmar av community service. 13 timmar för mycket, så den här terminen behöver jag bara avsätta 37 timmar för att komma upp i mina 50. No problems!

1 kommentar:

Monika sa...

mmmm nyponsoppa är mums!!