1.21.2010

Spikat schema for terminen

Nu har jag andrat mitt schema igen... sa jag har ingen aning om hur mina kurser ar. Aven fast jag gick till tva lektioner sa har jag inte haft en enda av de kurserna som jag kommer ta nu.
Pratade med en av mina professorer fran forra terminen idag. Och han sa att jag skulle passa bra for att skriva min thesis, for han blev imponerad over mina kunskaper och framsteg forra terminen. Och OM jag nu nagon gang faktiskt vill bli larare och forsoka ta min PhD sa ar det lattare att komma in pa de programmen om man har skrivit sin thesis. Och nar det galler jobbmojligheter efter examen sa ar antingen thesis eller project bra.
Sa, jag andrade om sa att jag inte behover bestamma mig just nu, utan under den har terminens gang. Och det basta ar att jag inte kommer behova ta nagra extra kurser. Ju mer jag tanker pa det ar det ett bra beslut. Den har terminen kommer jag ta:

Thesis/Project Seminar: (varannan) Mandag 4.30-6.20
Quantitative Research Methods: Mandag 6.30- 9.20
Mass Communication Theory: Tisdag 6- 8.50
Event Planning: En lordag i manaden+ en heldag i Maj

Inga kommentarer: