5.04.2012

Wohooo! Weekend :)

Nu ar det alldeles snart helg igen! Skont. Helgen till ara ska vi imorgon ga pa konsert. Arctic Monkeys och Black Keys ar i Sacramento och vi har biljetter. Jag ar grymt taggad.

Har lyssnat pa Arctic Monkeys i nagra ar nu, och har alltid tyckt de borde vara roliga live. Deras musik gor mig glad och livlig. I torsdags var de i min live-feed pa Facebook. Pa turne med Black Keys stog det. Buck ar ett stort Black Keys fan, sa jag tyckte det vore toppen om de skulle komma till Sacramento. Och jomenvisst, pa lordag. Och biljetter fanns kvar. *lycka*

Forra veckan pa tisdagen var vi och sag Bruce Springsteen live. Jag ar ju inte riktigt lika stort fan som de jag gick  med (Buck och hans far), men diggar nagra av de nyaste latarna. Och han var jakla bra. Vilken fart han har. 3.5 h non-stop. Det var definitivt bra med Bruce for pengarna :)

Inga kommentarer: