10.24.2008

Pride & Glory

Igår var det en väldigt lång dag. Jag gick upp klockan tjugo minuter i 7, på morgonen! Har inte varit uppe så tidigt på väldans länge, och när klockan blev en 4 på eftermiddagen var det någon som var väldigt trött och butter. Och dagen slutade inte förns halv 10 på kvällen. way too long.

Men jag var uppe för att ta ett body composition test. Sånt där man scannar och ser hur mycket fett, lean mass och benmärg som man har. Det var väldigt spännande och intressant! Jag satte mej till och med (frivilligt) i en bodpod, utan att få allvarlig klaustrofobi. Som tur är har den ju fönster så jag kunde se ut!

Idag berättade en av mina kompisar att en av hans tjejkompisar drömt att dom två gifte sig. Fick mig att tänka på min dröm som jag hade för några år sen. Jag drömde att jag gifte mej i en kyrka (vet dock inte med vem), och kyrkan började brinna.... tecken?

Kom nyss hem från Qdoba. Ett Mexicanskt burrito place. Typ som Chipotle.. Inte riktigt lika bra, men snudd på precis samma! I'm in heaven :)
Och inte nog med det så kommer ett par av kastargrabbsen att plocka upp oss om en halvtimme, för vi ska gå på bio och se Pride & Glory...

That's what I call a quality Friday!

Inga kommentarer: