5.21.2009

Ny dagsrutin

Jag älskar sommarlov. Ingen skola man måste stiga upp till. Tid till att vara lat och bara njuta av dagarna.

Försöker numera stiga upp klockan 10 (på morgonen) eller tidigare. Kommer dock inte riktigt upp förrns 10.45 snåret.
Sen blir det grötfrukost och diverse ärenden.
20 minuters bokläsning och solning (jag har limiterat det till 2o minuter så här i början så att jag inte bränner mej. om en vecka eller så kan jag börja hänga vid poolen :)
Klockan 2 är det träning. Först kast, sen lyftning.
Gör mej en protein shake efter träningen. Äter lunch.
Duschar och tar en tupplur.
Sen föröker jag hitta på något på kvällarna. Igår gick vi till bubbelpoolen och hängde.
Och så börjar rutinen om på nytt dagen efter.

En av de här dagarna när jag inte har träning ska jag faktiskt försöka hitta på något. Åka någonstans eller göra något aktivt/produktivt. Men för just nu när all fokus är på Regionals på hemmaplan om en vecka och en dag!

Inga kommentarer: