10.28.2009

Blickar framat och haller humoret uppe

Forsta kvallslektionen ar precis avklarad. Skont! Mailade in min mid-term for den har kursen (Concpetual Issues in Graduate studies) tidigare idag. Harligt att ha det avklarat. En midterm to go... men den ar inte forns om tva veckor.

Avslutade ocksa en article review som jag ska lamna in i min Crisis Communication kurs imorgon, och sa ska jag presentera den i klassrummet, sa jag maste trana lite pa det i natt och imorgon bitti. Imorgon maste jag aven avsluta min Research Proposal for den maste lamnas in pa kvallen. Ar som tur ar bara en proposal pa vad jag ska gora, 3 sidor.. men den maste ju goras.

Just nu sa haller jag pa och creatar Exam 2 for en av kurserna jag ar TA for.

Annars sa jobbar jag pa mina 3 25-sidor research papers... phew. En manad kvar nu. Ser fram emot att beta av uppsatserna en efter en, da och da. Snart ar det jullov!

Inga kommentarer: