10.29.2009

Jag vill ha tid att skapa!

Usch och fy. Vy och fe... Halloween ar har.
Brukar tycka att det ar en trevlig umm... hogtid? Man far bli barn igen, leka dress up och kla ut sig hur som helst. Superskoj! Tyvarr sa har jag varit sa himla upptagen den har terminen. Jag har inte ens haft tid att komma upp med en bra Halloween kostym... :( Inte ett enda litet forslag ens en gang, och absolut ingen ide hur jag ska genomfora det. Och Halloween ar pa.. lordag! Om tva dagar. Ikvall ar forsta Halloween partajet som jag ska ivag pa.
Jag vill ha tid! Tid att skapa en kanonbra kostym.
Forra aret var priceless- Pippi.
Jag vill vara kakmonstret fran mupparna (se, har en ide anda). Men maste hitta nat blatt och lurvigt... not going to happen.
Kanske bara ska undvika Halloween i ar. Lagga mej i sangen. Krypa ner under tacket och bara blunda hela helgen...

Inga kommentarer: