10.26.2009

Ganska så läskig dröm...

Drömde att jag hade en liten katt. En svart katt. Den tyckte inte alls om andra katter, utan stod mest och fräste åt dom. Men mej gillade den. Jag lämnade den ute bara för en liten stund för att hämta en hink jag kunde fylla upp med blåbär. När jag kom tillbaka stod min stackars katt i rygg, attackerad av en vit igelkott. Jag försökte rädd min katta så jag tog tag i igelkottsvansen och dängde den i marken. Den vita igelkotten låg i en pöl av blod, men reste sig igen och började jaga mej och katten. Vi låste in oss på en toalett, medans kotten försökte öppna dörren...

... tur att jag vaknade upp från den och sen hade en rolig dröm istället. Intensiva nätter... lite jobbigt för jag är så trött när jag vaknar. Natten ska ju vara en stund av vila.

Inga kommentarer: