3.27.2010

Försäsongen i full gång

Började min försäsong i släggkastandet förra helgen (let's NOT talk about the result...). Idag var det igång igen. For till Shawnee som ligger ungefär 45 minuter bort. Har aldrig varit där förut så det var spännande. Buck jobbade tyvärr så jag drog med mej Ben (en av OU's spjutkastare) på äventyret.
Ringen var kanon. Tyckte verkligen om känslan när jag snurrade. Tyvärr blåste det något förfärligt! Det är ju tornado säsong här nu, så det är hårda vindar. Trodde nästan att jag skulle flyga bort med vinden. Som tur är så var det medvind (inte för att det hjälper mycket... någon forskade på hur mycket en 10 km i timmen medvind hjälpte herrars kula. Resultatet? Inte mycket mer än en del av en centimeter). Anyhow... Tävlingskänslan börjar komma och tekniken är på väg. Slutresultatet idag blev 56.79 (meter) eller 186-04 (feet).
Tyvarr sa blir det ingen video for min kameraman hade vissa tekniska svarigheter...

Inga kommentarer: