3.30.2010

Varmebolja

Idag var det 27 grader varmt ute (Celsius) och imorgon tyckte vadret att det skulle bli 30. Phew. Varen ar antligen har! Tyvarr sa blir det kallare (20) och regn till helgen. Ingen tavling den har helgen, sa det spelar ingen storre roll. Har lektion pa lordag! BLA!

Fixade schemat for nasta termin. Nu ar jag klar med alla prerequisites och jag kan bestamma kurser helt sjalv (inom vissa ramar forstas)... Sa nasta termin ska jag lasa International Media Systems (Journalism Department) och Conflict Management (Communication Department). Och sa kommer jag ha moten med min handledare och min kommittee regarding min avhandling (eller vad det kallas). Tyvarr sa ar mina tva kurser bada pa Mandagar....
Sa det blir till att lamna Sverige pa Sondagskvallen av SM helgen... hoppas att jag blir klar redan pa lordagen sa jag hinner packa!

Inga kommentarer: