10.28.2010

Crossfit... I'm in love!

Idag var det hårdkörning på gymet... 32 minuter.
5 rundor av 7 pull ups, 7 dips och 21 totalen.
PHEW. 105 totalen på ett och samma träningspass. Det kallar jag tipptopp.
Jag har kommit på vad det är med crossfitpassen som jag gillar så mycket (mer än att de är snabba, effektiva och svettiga). Oftast så känner jag efter halva passet att nä, nu orkar inte jag mer... min kropp är slut. Men så kör jag de sista rundorna iallafall. Då inser jag att kroppen inte alls var så slut, för det gick ju. Jag kom igenom hela träningspasset, svärandes, men klarade det. Det är en sån skön känsla när man pushar kroppen till max. Ännu skönare är det när den brinnande känslan i magen har lagt sig.


Min vackra lunchsallad (appropå ingenting)

2 kommentarer:

Hilma sa...

Åh va gött det där såg ut! Vad består den av?

Mikaela sa...

Åh, allt möjligt. Avocado, tomat, oliver, salladsblad, spenatblad, solroskärnor, russin, gurka och persika... tror det var allt :)