2.01.2011

Snö i drivor!

Jaha... så fick vi två snödagar. Lediga idag OCH imorgon för att vädercentret varnar för att vara ute och köra i snön. INTE bra det här. Min plan var att rekrytera elever för intervjuer... verkar som om jag får vänta tills Måndag. En vecka sen innan jag har hunnit börja med min egna research. Men men... hoppas jag får 10-15 frivilliga och kan få in alla någon gång i mitten av nästa vecka. Vore det bästa.
Jag har precis kommit in från en cykeltur till gymet. Körde en snabb crossfit och spöa Buck i pingis (3-1 i matcher)! Det var ruskigt svårt att cykla både dit och hem... de stora vägarna gick kanon för där var det plogat och/eller nerkört. Men de små. Hu! Det var jobbigare att cykla än att träna idag...
Nu ska jag avnjuta banana skins, mitt nya favvogodis. Torkad banan i kokosnötolja. Mums!
Blir också raw food brödtorkning idag. Till våra raw burgare. Och till det lite raw grönkåls chips. Vi firar våran en månad i stor stil. Kanske en flaska vin också!

Inga kommentarer: