2.22.2011

I'm a Ping-Pong-Playa... wannabe

Kände att jag borde uppdatera här.. men det händer ju ingenting!
Jag bara läser, läser och läser. Intervjuar och transkriberar... Efter ikväll så är första vändan redo och jag kan börja analysera. wohoo... ska försöka få ihop en artikel som jag kan skicka till NCA (Nactional Communication Association) konferens. Vore ju kul om man kunde få åka och presentera. Den deadlinen är Mars 16 så jag ska jobba på den i helgen.
Annars så ska jag försöka skriva själva stödbenen för mitt projektarbete imorgon, Tors och Fredag... så mycket som möjligt i alla fall. Vill ha det mesta färdigskrivet och i ett dokument istället för i 250 som nu ligger på min Desktop.
Det spelar ingen roll hur intressant ämnet är... just nu är det tradigt!

Tur att jag kan kila in lite ping-pong mellan skola och träning. Piggar alltid upp att slå maken! Funderar på en karriär som ping-pong-player.. vore inte så dumt.

Dagens höjdpunkt: Knöt upp en tvättlina och torkade tvätten ute. Äntligen!

Inga kommentarer: