3.05.2011

Tack för komplimangen UPS!

I förrgår så kom det ett paket levererat till Buck med UPS. Han var inte hemma, så jag hade uppgiften att ta emot paketet. UPS-gubben knackar på dörren. Jag öppnar. Han stirrar på mig och sen kikar han över axeln på mig, in mot huset, medans han säger:
Actually, you have to be 21 to sign for this package....so if...

Jag stirrar tillbaka på honom i en menande ton (en, jag-är-faktiskt-en-vuxen-och-rätt-gammal-ton).
Yeah, so you have to be 21 to sign (som om jag inte förstod första gången han sa det).
Ok then. Let me sign.
Oh, you're 21? oh.... well, ok. here then (räcker mig förvirrat signeringsplattan)

Igår hade jag en halvdeppig dag, men den blev gladare när maken överraskade. Mer om det nästa gång jag tar en paus i mitt analyserande...

Inga kommentarer: