3.19.2011

Progress

Alla papper för Green Cardet är samlade. Nästan. Väntar bara på några från Buck's mor. Jag fixade korten idag. Vi hade lite fotostudio hemma. Istället för att betala 10 dollar för 2 kort (jag behövde 5 av mig och 1 av Buck) så betalade vi 40 cent för vitt papper och 46 cent för framkallning av 6 kort av oss båda. Tur man har digitalkamera och dator!

Jag har nu 73 sidor skrivna. De har gått igenom en första edit av mig. Imorgon ska jag skriva ett kapitel till. Sen iväg på review... spännande att se hur sågad man blir.
Nästa vecka ska jag planera defense date, planera in alla intervjuer igen. Veckan efter intervjua, transcribe och analysera. Skriva ner resultat. Diskussion. Editera det första jag skrev. Det borde ta ungefär en vecka. Sen in på review igen.
Två veckor senare borde jag ha bra kommentarer så jag kan göra en sista edit. Formatera allt och sen lämna in den för att se om jag får lov att försvara den. Sen blir det försvar. En sista edit och så lämna in slutprodukten. Phew. Skönt att målet ändå är så nära. Mer än halvvägs dit!

Inga kommentarer: