3.10.2011

Jag vill inte

Nästa vecka blir det doktorsbesök. Usch och fy. Inte nog med att det kommer bli hemskt, det kommer kosta en tusenlapp (SKR) också. Jäkla immigrationsregler. Som säger att man måste göra sin doktorsundersökning på speciella ställen. Annars kunde jag ju ha fått gjort göra det där jag har försäkring och kan få G R A T I S. Men nej då. Speciellt ska det vara.

De ska säkert dra blod (så då kommer jag säkerligen svimma) och så ska de sätta in någonting under huden på mig som ska sitta där i T V Å dagar. Kul. två dagars illamående. Bara för att se om jag har tuberkulos. Det kan jag ju berätta nu att jag faktiskt inte har så kan vi bespara oss allt trubbel. Jag är redan nervös och jag ska inte dit förrän Måndag... och Onsdag så de kan ta ut den där jäkla plattan och mäta resultat.

TUR att Buck är ledig på Måndag så han tvinga dit mig. Och ta hand om mig efter allt elände jag måste gå igenom. Positiva är att vi har en groupon kupong på ett medelhavscafe där uppe i Oklahoma City, så vi ska passa på att ta det när vi ändå är i knutarna. Det ser jag fram emot!

1 kommentar:

Hilma sa...

Man va fan är det där för jäkla skanning de har för sig då?? Dumma amerikanare.