3.16.2011

Immigration, del 2

Åkte tillbaka ända in till the City för att gå igenom del två av min immigrationsundersökning.
Tydligen så hade de gjort själva "physical" förra gången. Så jag antar att det var mina tre andetag som en tant lyssnade på och mina svar att jag inte har problem med mina leder. På 10 sekunder tog hon reda på att jag var hälsosam... och det måste man betala för?

Idag så var det ju då dags för del 2. Jag blir inkallad och en tant frågar mig varför jag är där och vad som ska göras nu. Ja, det är ju INTE jag som är läkare här. Jag har faktiskt ingen aning om vad som ingår i del 2...
Så jag får sitta och vänta och vänta. Tur att jag tog med mig min uppsats som jag kunde renläsa där jag halvlåg på en brits.
Äntligen kommer en doktor in. Tittar på min arm och säger att tuberkulos är negativt. Och sen är jag klar. Mina blodresultat var tydligen inte riktigt klara än så jag måste åka tillbaka imorn igen och hämta upp alla papper. Frustrerande. Så kul tycker jag inte att det är att köra fram och tillbaka.

Inga kommentarer: