4.27.2011

Snart sa ar det slut

Min Reading Copy ar approved.
Idag ska jag leta efter "white, 20-24 lb, 100 % cotton paper" sa jag kan forbereda en del av sidorna jag ska skriva ut. Iallafall den sidan som min kommittee ska signera nar jag (forhoppningsvis) blir godkand. Inte nog med att man maste skriva ut 3 kopior (350+ sidor) sa maste man ha speciellt papper... for det gulnar tydligen inte lika fort.
Det ar mycket man maste punga ut med som student... skolan borde sta for sadana saker, papper att skriva ut slutarbeten pa och cap and gown... Det ar sant jag tycker man har gjort sig fortjant av och borde inga i det hutlosa kurs-priset.

Jaja... Defense den 4:e Maj... Ska fixa min presentation idag och sen trana och trana och trana. Och baka. Man ska tydligen goda sin kommittee ocksa. Antar att de fortjanar det efter att last igenom mina 135 sidor...

Inga kommentarer: