9.30.2009

Gottiga Fredagar

Varje fredag (nastan) gar jag och Buck pa gratis film. The Union Programming Board and Campus Activities Council fixar sisadar havlnya filmer som studenter kan ga och se pa om dom vill. Helt gratis. Mitt favoritnoje. Sag The Proposal for ett par veckor sen. En av de battre romantiska komedier som jag har sett. Tycker ju egentligen inte om sant trams.... Forra veckan var det Bruno. Hade lite val mycket extrema schock scener i den. Om de tagit bort dem hade den varit riktigt bra. Inte lika bra som Borat, men jag skrattade da en hel del. En del manniskor.... en av tanterna gick med pa att fettsuga sin baby sa att den kunde vara med i ett photo shoot....! Laskigt!

Innan filmen brukar vi hinna in pa Starbuck's for att gotta i en frappucino. mmmmmm. Hade en iced Mocha idag fran Bibblan's kaffehorna. Mycket smarrigt. Nog for att det inte ar Fredag idag... men jag tyckte jag var vard nagot gott eftersom jag ska researcha nu i ett par timmar. ugh. Skriver en case study for min Crisis Communications class om Image Restoration. Min case study ar Marion Jones och hennes dopingskandal. Vet inte riktigt vilken vinkel jag ska ga ifran an, men ska borja med att gora en timeline av hennes uttalanden och doping inblandande fran och med 2000 tills idag. Ick... tidskravande. Ska ga igenom tidnings/magasin artiklar idag... Definitivt vard nat gott sa jag har tillracklig med koffein och socker i kroppen sa jag far en snabbstart!

Inga kommentarer: