9.16.2009

Stor besvikelse

Igar var jag riktigt exhalterad. Tanke kora ett dubbelpass! Forst kickboxing och sen yoga. Sag fram emot det nagot enormt. Laddad for att sparka och sla runt gar jag in i salen och det visar sig att ledaren ar sjuk. Ja ja... tanker jag. Far val prova pa lite hip hop istalle da. Kan ju inte vara sa illa. Uj vad jag hade fel. 

Det var helt enkelt inte min grej. Koreografi, visst det kan jag klara av. Var helt okej i borjan. Vi larde oss olika steg, satte ihop dom till en liten dans. Inte min sorts dans direkt, men det var lite kul. Tills det var dags for.... ett dance off! WHAT? Vi delade  upp oss i tva grupper och skulle dansa mot varandra... da blev det for mycket for mej. Jag sa tack och hej. 

Gick beviket och lyfte lite vikter innan yogan istallet....

Inga kommentarer: