11.10.2009

Borjar se slutet

Halvvags genom en av mina uppsatser (Case study on Marion Jones and Image Restoration Discourse). Wohooo! Och jag har sjalva planen klar for hur jag ska fortsatta med den. Superskont.

Imorgon ska jag fortsatta jobba pa uppsats nummer 2 (explication of media credibility). Ska avsluta min literature review... och sen borja sjalva explication processen. Pa sondag tankte jag ha ett draft av 20 sidor klart sa jag kan lamna in ett nastan klart draft nasta vecka Onsdag. Tankte att det ar bast att ha sa mycket klart som mojligt sa jag far bra feedback innan den ska lamnas in.

Nasta vecka ar det uppsats nummer 3 (Sports agents and Sports PR....) som jag ska fokusera pa.

Fokusering av en uppsats, en vecka i taget... pa det viset borde jag fa grepp om vad jag skriver om, och fa de klara i tid for att hinna lagga ifran mej dom nagon vecka innan jag laser igenom dom en sista gang innan inlamning.

Snart ar terminen slut!

Inga kommentarer: