11.09.2009

Kittens are here!

Nu är de här... ett par kattungar som husägaren släppte av. Jättesöta är de ju faktiskt, även om jag inte ville ha nån katt just nu. Vi har ju egentligen inte tid. Men det ordnar sig.

Annars flyter det mesta på. Buck's födelsedag i lördags. Jag bakade rulltårta och gjorde små bakelser på morgonkvisten. Åkte sen över och väckte han med tårta på sängen. Mycket imponerande tyckte jag :) På kvällen åkte vi in till OKC och Japanese Tokyo Restaurant. Mycket smaskigt med riktigt god sushi!

Pluggar gör jag också för jämnan. Skriver och skriver på mina uppsatser så det känns som om dom aldrig kommer att bli klara. Och så är jag i fullt sjå med att bestämma mig vilken väg jag ska ta i studierna... examination... eller projekt. Lutar åt projekt just nu för då får jag någonting att ha i min portfolio. Kan vara bra eftersom att jag inte haft särskilt många jobb eller praktikplatser.

Hmmmm... blir att fortsätta fundera.

Inga kommentarer: