11.24.2009

Reklamoffer, jag vet...

Sitter pa kontoret och forsoker jobba. Forsoker borja, och skriva klart, en literature review till en av mina uppsatser. Sen ska jag fortsatta med min Crisis Communication uppsats. Forsoka fa ett rough draft klart sa jag kan editera det.

Men jag har liksom fastnat i Inger Edelfeldt's Svarta Ladan. Jag ar 122 sidor in i boken och vill inte riktigt lagga ifran mej den. Har slutat att cykla till och fran stallen. Istallet gar jag sa jag kan lasa samtidigt. Ar faktiskt riktigt skont att fa ett break och en stund till mig sjalv och boken istallet for att stressa overallt.

Kopte Captain Crunch (frukost flingor) igar. Det var en limited edition med flingor skapta som julgranar, snogubbar, stjarnor och tomteluvor. Var jag ju bara tvungen att kopa.

Inga kommentarer: