2.21.2010

Effektiv kontorstid

Nu har jag spenderat fem effektiva timmar pa kontoret... men det kanns fortfarande som om jag har allting kvar att gora. Spelar ingen roll hur mycket jag gor fardigt, det ar alltid nagot som hanger over en i luften. Och sa kommer det vara tills jag tar examen. Better get used to it.

Gjorde fardigt tva prov; analyserade en kurskompis thesis ideas; rattade en del; laste klart for nasta vecka; avslutade en lab; kom upp med tva tankefragor; forberedde for imorgon.

Och anda sa har jag kvar att lasa en massa artiklar och skriva ett proposal; analysera state media organizations och komma upp med ideer for varan event "Spring Media Monday... maste aven komma upp med ett amne att forelasa om OCH hitta en professional som kan halla en forelasning; brainstorma ideer for en teori uppsats; borja ta kontakt med professorer och bygga upp min thesis kommitte.

Men nu lagger jag allt det bakom mig for det ar Sondag kvall! Ska aka hem och njuta av resterna av min Yellow Curry fran Sweet Basil Thai Restaurant. Mitt nya favvo Thai stalle. Underbar curry! Har en ny hobby: prova nya restauranger. Jag bara alskar god mat.

Inga kommentarer: