2.07.2010

Veckorna bara flyger fram

Nu har det börjat igen. Veckorna går fort förbi. Alldeles för fort.
Även fast jag bara har lektioner på Måndag och Tisdag så flyger tiden fram. Tur att jag hade så himla långtråkigt över lovet! Ger lite balans.

Mitt nuvarande schema:

Måndag:
9:00 Möte med Dr. C
12:45 Släggkastning/ träning
4:30 Thesis/Project Seminar (varannan vecka)
6:30 Quantitative Research Methods
Dagen slutar 9.30 och då är jag slut...

Tisdag:
10:30 Släggkastning/träning
6-9 Mass Communication Theory

Onsdag:
Träning
1:00 Group Meeting
3:30 Group Meeting
4:00 Group Meeting
4:20 Group Meeting

Torsdag:
9:30 Meeting with Dr. C
11:00 Släggkastning/träning

Fredag:
9-12 Volunteer at Full Circle
1:30 Group Meeting
Träning

Däremellan så jobbar jag minst två timmar om dagen. Pluggar minst två timmar om dagen. Äter. Jag äter mest hela tiden. Och tid tar det. Det tar tid att laga mat, och tid att städa upp. Och tid att äta. Inte konstigt vekorna går alldeles för fort...

Inga kommentarer: