2.11.2010

You look like a triathlete- en komplimang?

På gymet idag stoppade en gammal man mig med armrörelser. Jag var artig. Tog ur mina hörlurar för att se vad han hade att säga.
You look like a triathlete,
sa han. Jag informerade honom om att jag faktiskt var kastare, därav de stora musklerna. Han smålog lite och sa: you're getting a good workout there. Look like you're having fun.

Having fun?
Jag funderade lite och insåg att ja, jag tycker faktiskt att det här är kul. Gick sen tillbaka till pull-up baren för att fortsätta min upper body workout: Pull ups och armhävning med hand på medicin boll. Tio sets. Från 10-1.
Kul, men armtröttsamt.

1 kommentar:

Hilma sa...

Öj bruden! Jag blev lite nyfiken när jag läste om din träning nu å frågar nu, vad har du för planer å mål med friidrotten? Hur länge kommer du hålla på? Mår du bra i kroppen? Vad har du gjort med vikten i år? jag lägger ev av efter sommaren själv så jag blev lite nyfiken på dinaplaner. =)