11.06.2010

Uppdatering...

Det är läskigt vad tiden går fort... jag tyckte nyss jag publicerade det senaste blogginlägget... men det var ju mer än en vecka sen. Här kommer iallafall bilder från veckan som gått. Jag låter bilderna tala för sig själva (nästan).

Morticia: steg 1


Steg 2: Tack för smink-instruktioner på youtube!


Tadaaaa!



Morticia och Jack från Sons of Anarchy. Lame outift... I know.


Har inte haft svart hår sen 9:an...


Den perfektaste Jalapeno-limpan hittills!



Vårat nya lilla rullbord till köket. Jag har då näsa för affärer...hittade det helt gratis!


Och så har vi ett skotställ nuförtiden!


Början till min älsklings födelsedagsfrukost. Levande cheescake: granatäppla. Imorgon ska jag försöka mig på anananas-glass som tillbehör... håll tummarna...

Inga kommentarer: