12.04.2010

De kommande två veckorna....

Om jag överlever de här två veckorna som kommer så kan jag klara av vad som helst...

Mina deadlines:
Måndag: Conflict Management: Final Exam due. 1-page +5 min presentation of my proposal.
Onsdag: International Media Systems: Book report due. Country report due.
Torsdag: Narrative in Everyday Life: Paper due

Så imorgon ska jag ha gjort klart min final, skrivit så pass på mitt proposal så jag kan förklara det. På måndag ska jag snabbt läsa en bok och skriva om den. Och skriva en rapport på media systemet i Västra Afrika. På tisdag och onsdag ska jag skriva min uppsats: jag har analysering klar, ska "bara" sätta mig ner, blanda i lite teorier och faktiskt skriva mina 20 sidor....
De restrerande dagarna ska jag avsluta mitt Conflict Managemetn proposal och uppdatera mitt thesis proposal. Jag måste fokusera min thesis lite mer. Jag är intresserad av så många saker, men för själva forskningen måste jag klippa ner lite. Sen när skolan är slut ska jag börja skriva på min thesis.... och ta det lugnt!

Sen bär det av till Kalifornien i vår trevliga bil :)

Inga kommentarer: