9.09.2011

Metadata... ugh

Jag har 2.5 timmar kvar tills jag planerar pa att sticka harifran. Kanske blir 1.5 timmar. Vi far se. Jag sitter och uppdaterar metainformation pa hemsidan... och det ar sa trakigt! Snubbarna som skotte den innan hade missat det ratt rejalt nar de publicerade artiklarna. Sa, nu far jag rensa upp.
Och det ar ratt trakigt. Vill ta bort halften av artiklarna. Men jag tar ett steg i taget. Ett litet steg i taget.

Firar att det ar Fredag idag. Med ett bentraningspass som heter duga och sen tomatstekt tofu och couscous pa det. Kanske med ett glas rott.

Imorgon ska jag gora raw cheescake. Jordgubbs. Mumma, hoppas jag. Har hittat ett recept jag tror ar ratt foolproof. Om allt funkar som det ska sa delar jag med mig av det. Om inte, sa deletar jag det har inlagget och latsas som om att jag aldrig skrev det.

Inga kommentarer: