9.02.2011

Muskelbygge pa G

Idag ar sista dagen i andra veckan pa varan nya traningsregime. Det ar muskelbygge pa gang! Jag har varit pa manga olika styrkeprogram de senast aren, alla snarlika, men har alltid svart att bygga muskler. Det jobbiga ar att det i vanliga fall tar 6 manader for att bygga upp mig 5kg starkare. Det positiva ar val att jag inte ar "fast" i ett satt att trana. Jag har bevisligen inte hittat "ratt" vag for mig an, sa jag shoppar runt och provar nya program.

I 6 veckor ska vi kora Ronnie Coleman's traningsprogram. Han ar bodybuilder och Mr. Olympia. Och jiddrans vilket traningsprogram. Vi kor:
Man: ben
Tis: rygg/triceps
Ons: axlar
Tor: brost/biceps
Fre: ben
Lor+Son: vila

Repsen ar 10-20 pa ovningarna * 3 set. Vi kor till max- varje gang.
Benen skakar, armarna grater och mina triceps har standig traningsvark.

Jag hatar varenda ovning innan och under. Vill absolut inte kora ett set till. Men precis efter sa far jag en kick av att ha pushat mig till max- igen. En underbar kansla.

Inga kommentarer: