9.23.2011

Mys med katten

Idag har varit en valdigt lang och ratt seg dag.
Jag har inte gjort nagonting. Knappt.
Satt in pa mitt forsta konferens-call. Tyckte inte det var sa givande, utvover att jag fick berom for att vara smart. Sant ar ju alltid trevligt.
Skrev klart min forsta artikel for publicering as well. Forsta betalda journalist jobbet. :) Typ 100 spann (ja, dollar alltsa) for mina 461 ord. Onskar jag kunde leva pa att skriva. Om jag gjorde det sa skulle jag kunna bli riktigt jakla proffsig. Var lite ringrostig for denna artikel. Det senaste jag skrev var mitt slutarbete. puh. Sa det ska nog bara bli battre. Bossen gav den tummen upp anda. Rostig och allt.
Bossen kopte lunch till mig idag ocksa. Mycket trevligt. Tycker jag hon ska gora oftare. Ska nog foresla att hon kan fa gora det varje dag. Hon har ju pengar.
Ikvall ska maken ut med grabbkompisarna och jag har ingen storre lust att hanga pa. Sa jag ska ha myskvall med katten (och odlan och ormen.... ar inte fortjust i ormen alls, men maken drog hem den i forrgar. Funderar pa att lata katten leka med den.....). Katten och jag ska snacka pa tortilla chips (all-natural saklart och nyttiga), salsa, bonor och avocado rora. Och titta pa film. Kanske baka lite brod. Mys.

Inga kommentarer: