6.24.2009

Barn är sluga...

Jag tror att ungarna runt hörnet försöker få mig att ta en av deras kattungar. Varje gång jag går förbi så är det en unge ute med minst en kattunge, och jag kan ju bara inte slita ögonen från kattisarna. Häromdagen så gick deras grabb runt med en liten på armen. Han frågade om jag ville klappa den. Jo men visst, det ville jag ju. Han frågade om jag ville hålla i den. Jo, det ville jag ännu mer. Jag tittade in kattungens stora ögon och han liksom tryckte huvudet mot min hand för att få kela. Extremt äckligt söt. Mitt hjärta smälte, och nu vill jag bara ha en! Tur att jag ska åka hem till Sverige över sommaren, annars hade jag tagit hem en på en gång.

Idag sov jag till klockan 2 på eftermiddagen. Ujuj. Men vi var och såg premiären av Transformers 2 vid midnatt och kom inte hem förrns vid 4 på morgonen... så jag tycker då att sovmorgonen var väl behövd. Imorgon måste jag upp lite tidigare för jag ska luncha med en av mina lärare som jag hade ett par terminer sen. Hon hade intressanta kurser och har varit väldigt hjälpsam vid behov. Det ska bli intressant och förhoppningsvis väldigt trevlig.

Inga kommentarer: