6.11.2009

NCAAs Dag 2

Åååååååh, vad det är segt att titta på friidrott....
Själva tävlingen är ju rolig och intressant, men denna halvtimma innan av uppvärmningskast. Segast i världen. Luke gjorde inte så jättebra ifrån sig och gick inte vidare till final. Så jag är den enda av kastarna som överlevde kvalet.

Hittade Brano på läktaren, så jag pratade bort en bra stund med honom. Det var mycket trevligt och gjorde diskustävlingen verka lite kortare.

Lyfte lite lätt inne på deras gym. Brukar ju bli så himla seg när jag tävlar två dagar så här, så jag tänkte att lite explosiva lyft skulle göra susen. Åt middag på Olive Garden. Frågade våran waiter om jag inte kunde få some more mints. Amy sa load us up. Han kom tillbaka med en. 1! Han måste ha missat att vi egentligen ville ha en hel handfull!

Tog en kvällspromenad och nu är det strax läggdags igen. Känns som om det är allt jag gör här. Äter och sover.... usch. Skönt att tävlingarna snart är över och jag får komma tillbaka till Norman igen. Och fortsätta äta och sova....

Inga kommentarer: