6.20.2009

Jag vill åka hem... NU!

Måste vara ärlig och säga att Norman, Oklahoma inte är det allra roligaste stället att vara på sommaren. Inte så att det är hemskt trist och tråkigt folk runt ikring, inte alls så. Det är ju bara så RUSKIGT varmt. Efter 10 minuter av solsken droppade jag av svett. Det är ju inte alls så det ska vara på sommaren. Värme, ja tack. Solsken, ja tack. Bara inte så överdrivet!

Vi har träning efter klockan 8 på kvällarna för att vi ska orka i mer än 15 minuter. Jag sover mest hela dagarna. Orkar inte röra på mej i värmen.

Folk är rätt trista nu också... Shump har sommarkurs så hon pluggar. Amy är inte hemma. Buck är i Louisiana och fiskar. Och de andra kidsen har åkt hem över sommaren. Jag har fått mycket jag-tid de senaste 5 dagarna. Köket är rent. Mitt rum är rent. Vardagsrummet är rent. Toan är ren. Kylskåpet är rensat och städat. Frysen är rensad... Jag har ju varit lite produktiv mellan träningen och sovningen iallafall :)

Idag sov jag utan att sätta ett alarm... vaknade 11.30 och hade jag inte vetat att klockan varit så mycket hade jag lugnt kunna sova ett par timmar till.

2 kommentarer:

A-K sa...

Klaga inte på värmen!!

Mikaela sa...

haha... jag försöker att inte göra det. men utan någon sjö att hoppa i är det näst intill olidligt...